Velkommen til min nettbutikk!

Klikk på linkene til høyre på siden, for å vise innlegg med emnet du er interessert i. Siden er under konstruksjon - så beklager kaoset! Jeg håper bloggen min kan være til inspirasjon, og at du får lyst til å lage noe selv - eller til å bestille noe ifra butikken min. Gjerne send meg en mail! ( itoneroseshage@gmail.com ) Eller bare slapp av og kos deg med lesestoff og bilder. :o) Supert om du gir tilbakemelding på hva du kunne tenke deg at var i nettbutikken også! Jeg synes selv det er stas å ha ting som er unike, personalisert - og ikke noe alle andre har. Dermed har jeg nå opprettet en nettbutikk! Om du er på jakt etter noe jeg ikke har skrevet om/har bilder av her, gjerne send meg en mail eller legg igjen en kommentar - så ser jeg hva jeg får til! Jeg tar gjerne på meg oppdrag til større anledninger også, som bryllup, dåp,jubileum, konfirmasjon etc. http://www.bryllupsdesignerne.com/ Produkter jeg planlegger å ha i nettbutikken er trykksaker, interiør, babystash osv! En del gaveidèer blir det garantert. Jeg kommer til å legge ut til inspirasjon, og ta på meg oppdrag om det er noen som kunne tenke seg å bestille noe, gjerne med egne bilder/tekst.

Jeg ønsker deg en vidunderlig dag!!

...siden er flyttet til http://tonerosedesign.blogspot.com/

Håndlagede kort

Det er kjempekoselig å motta håndlagede kort, og om manbruker litt tid på å personalisere det er det enda mer stas! Hvor gøy er det vel ikke å hente posten, og innimellom regningene og aviser ligger det et litt tungt brev, med silkebånd rundt og forseglet med et avtrykk? Enten man sender innbydelser, takkekort, julekort, en påske- eller sommerhilsen - så er det garantert en glede både å sende og motta.

Jeg skal prøve å få lagt ut bilder av litt kort jeg har laget og etterhvert lager, håper dette kan være til inspirasjon. Om du har lyst til å bestille med egne bilder, lurer på noe, eller vil skrive en hilsen - legg igjen en kommentar i siste innlegg eller send meg en email! :o) itoneroseshage@gmail.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar